Материнська компанія Facebook, Meta, на пізніх торгах втратила майже 200 млрд доларів після публікації квартальних результатів.
Причиною такої реакції інвесторів стала публікація компанією своїх результатів за четвертий квартал минулого фінансового року. Хоча продажі компанії виконали ринкові очікування та сягнули 33,7 млрд доларів, Meta не змогла виправдати прогнозів прибутковості та кількості активних користувачів.
Так, техгігант заробив 10,3 млрд доларів проти очікуваних 11 млрд доларів. Водночас компанія вперше у своїй історії прозвітувала про скорочення кількості денних активних користувачів з 1,93 млрд осіб до 1,929 млрд осіб.
В результаті на пізніх торгах акції компанії впали на понад 20%, що скоротило ринкову вартість Meta на 200 млрд доларів.
Такі результати компанії зумовлені, зокрема, втратою молодшої частини авдиторії соцмережами Meta.
Внаслідок конкуренції з іншими платформами, компанія прогнозує отримати у першому кварталі менші прибутки, ніж очікують інвестори. Передусім йдеться про конкуренцію з TikTok. У Meta працюють над своїми соцмережами, аби могли конкурувати з TikTok за молодшу аудиторію.
Попри міфи, що TikTok використовують лише діти, 40% української аудиторії понад 18 років. Зумери готові купувати через TikTok, тому бренди активно просувають тут свої товари та послуги. В українському сегменті платформи працюють АТБ, McDonalds, Citrus, Pepsi, Kernel, Intertop, Megogo та інші великі бренди. Це означає, що просування через TikTok є актуальним для абсолютно різних ніш.
Так, у першому кварталі 2022 року Meta очікує дохід в діапазоні від 27 до 29 мільярдів доларів, що еквівалентно зростанню від 3% до 11% р/р.
Якщо акції не відновляться, це буде найгірший день для компанії з часів IPO у 2012 році та одне з найбільших одноденних падінь ринкової вартості компанії за всю історію спостережень.