Шведсько-українська ІТ-компанія IdeaSoft оголосила про придбання харківського розробника ігор PULS Software. Наголошується, що після злиття PULS Software отримає назву Eventyr та сфокусується на трьох бізнес-напрямках: Web 3.0, NFT-геймінг та метавсесвіт.
Що передбачає угода, що відомо про обидві компанії та для чого IdeaSoft розробник мобільних ігор, читайте далі.
IT-компанія IdeaSoft, яку у січні 2021 року придбала шведсько-українська Sigma Software Group, оголосила про купівлю PULS Software – харківського розробника програмного забезпечення та ігор PULS Software. За словами СЕО PULS Software Данила Слупського, сума угоди складає близько $2 млн.
Угода передбачає, що PULS Software у складі IdeaSoft збереже свою структуру та менеджмент.
У новій компанії Слупський залишиться на позиції CEO. Другим рівноправним партнером стане нинішній операційний директор Олег Войтенко – ексголова R&D IdeaSoft, який приєднався до PULS Software у грудні 2020 року.
Компанії вже співпрацювали на кількох проєктах, де PULS Software виступала підрядником.
PULS Software – сервісна IT-компанія зі штаб-квартирою у Харкові, яку у 2017 році запустили Данило Слупський та його батько Олег Слупський. За чотири роки аутсорсер виріс до 70 осіб, в активі – 200 проєктів для 90 клієнтів з Ізраїлю, США та Західної Європи. Компанія розробляє мобільні ігри та додатки, рішення для доповненої та віртуальної реальності.
Серед цілей для аутсорсера на 2022 рік – наростити команду до 105 осіб та збудувати виторг.
IdeaSoft – це компанія з розробки програмного забезпечення, яка була заснована у 2016 році. У компанії працює понад 100 висококваліфікованих розробників. IdeaSoft займається постачанням інтегрованих програмних рішень. Серед клієнтів: Securitize, Porsche, Neura, Nexar, Corum Group та інші. IdeaSoft має експертизу у таких галузях як DLT, FinTech, 5G, MEC, Private Cellular.
З 2021 року компанія входить до складу Sigma Software Group.
У Sigma Software Group зазначають, що злиття додасть нові домени до бізнес-пропозицій компанії для її клієнтів.
"Завдяки цьому злиттю та використанню ключових знань IdeaSoft і Eventyr, ми зможемо ще більше зануритися та вивчити NFT-геймтех-домени. А це чудово відповідає поточному росту ринку. Новий надійний партнер зміцнить нашу групу та збільшить цінність, яку ми надаємо нашим наявним і новим клієнтам", – коментує угоду Андрій Лазоренко, CEO IdeaSoft.
IdeaSoft фокусується на розробці блокчейн-проєктів з ухилом у децентралізовані фінанси та інші фінтех-напрямки. Однак у компанії намітився вихід у нові ніші, після того, як у 2021 році почав активно розвиватися сектор NFT-геймінгу та криптогеймінгу.
У 2021 році глобальний ринок NFT – невзаємозамінних токенів – досягнув $22 млрд, підраховує аналітичний сервіс DappRadar. Платформа Chainalysis оцінює індустрію вдвічі дорожче – $41 млрд.
Цікаво, що значну частину торгів посідають цифрові предмети мистецтва, за які колекціонери готові платити десятки мільйонів. Американський цифровий художник Майк Вінкельманн, який працює під псевдонімом Beeple, встановив одразу два рекорди аукціону Christieʼs. Його NFT-картину "Перші пʼять тисяч днів" придбали за $69 млн, відеоскульптуру Human one та її NFT-копію – за $28,9 млн.
Але пʼята частина ринку – $4,8 млрд – це виторг від продажу токенів для блокчейн-ігор, підрахували в DappRadar. У таких іграх NFT використовуються як ігрові предмети: амуніція, зброя, персонажі або колекційні картки.
Найближчі 5 років сегмент NFT-ігор активно зростатиме, прогнозує Лазоренко. Є попит на розробку від компаній, які працюють у нових блокчейн-екосистемах на кшталт Solana, Polygon, NEAR Protocol. Раніше компанія IdeaSoft отримувала запити від клієнтів, не вистачало лише навичок у розробці ігор. Тому після поглинання, команда PULS Software зосередиться на проєктах у сфері NFT-геймінгу та Web 3.0.
Фото: Vector
Читайте також: Microsoft купує Activision Blizzard за $68,7 млрд