Для когось День святого Валентина – просто день у календарі, для когось – романтичне свято. А от для відомих брендів та компаній це гарна нагода позмагатися за оригінальність рекламних кампаній. Одна знімають рекламні ролики, інші спокушають музичними композиціями, а хтось допомагає знайти кохання завдяки їжі.
Редакція Invest.UA зібрала для вас креативи, які українські компанії підготували до Дня закоханих. У кого найкраща – вирішувати вже вам!
Українська мережа супермаркетів “Сільпо” вважає, що шлях до справжнього кохання лежить через шлунок, і щоб розділити з людиною велику любов, спершу потрібно дізнатися про її гастрономічні смаки. Відтак, до Дня закоханих компанія створила власний сайт знайомств, на якому пару можна знайти не за фото, інтересами або локацією, а за спільними вподобаннями в їжі.
Щоб відшукати споріднену душу, необхідно авторизуватися на сайті через Facebook та відповісти на сім коротких запитань. Наприклад, потрібно вказати, якими смаколиками краще прокласти шлях до вашого серця.
Алгоритми сайту знайомств, за словами маркетинг-директорки “Сільпо” Катерини Огуряєвої, добирають пару, сумісну з вами щонайменше на 70%. Тож, можна не зволікати, і починати шукати людину, яка розділить з вами гречаний багет, пончики або екзотичні фрукти.
Шлях до серця лежить через солодощі і… прикраси? Мережа супермаркетів “АТБ” разом з агенцією Twiga`Go та Artnation Corporation LTD розробили акцію під назвою LOVE Surprise. Відтак, на полицях супермаркетів з’явилися шоколадні яйця з сюрпризом: всередині них знаходяться тисяча золотих та сто тисяч срібних прикрас, або сертифікати на знижку від магазину “Укрзолото”. Тож, є шанс зробити приємність, не відходячи далеко від каси.
Український сервіс таксі Uklon вже не перший рік “протестує” проти стереотипів до Дня закоханих. Якщо торік рекламна кампанія будувалася на слогані “Свобода бути alone” і розповідала про те, що бути без пари – це можливість концентруватися на власних бажаннях, насолоджуватися кожним ласим шматочком і жити за своїми правилами, то цього разу головна ідея полягає у святкуванні за власними правилами.
Серія роликів від креативної агенції IAMIDEA розповідає про так званих Зомбівалентинів та червоно-рожевий апокаліпсис.
“Головне пам’ятати, що не обов’язково святкувати як заведено, але обов’язково святкувати як хочеться”, – говорить Дмитро Горбенко, креативний копірайтер агенції IAMIDEA.
Національна мережа автозаправних комплексів WOG вирішила святкувати День закоханих з піснями про кохання. Цього року клієнтам зізнаватимуться у найщиріших почуттях українські зірки Zlata Ognevich, Павло Зібров, Роман Скорпіон, співачки KOLA та NAVKA, співак BORA. Щоправда, не особисто.
Замість традиційних валентинок, усі чуттєві рядки про любов писатимуться на чеках. Достатньо лише купити щось на АЗС, і от, ви вже “пізнали кохання полон”.
“Ко ко шашлик” – новий аромат кохання. І це не черговий жарт, а факт: “Наша ряба” у колаборації з американським парфумерним брендом Demeter Fragrance Library до Дня всіх закоханих випустила новий запах парфумів. Основні ноти парфуму: маринована курочка, дим та вугілля. Звісно, оцінити такий аромат зможуть лише справжні шанувальники курячого шашлику.
Декілька крапель парфуму перенесуть людину в атмосферу щасливих спогадів про безмежне тепле літо, безтурботні пікніки й посиденьки біля вогнища зі смачною курочкою.